Digitální mix Behringer X32
-
- Reklama
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
... ja jsem tam misty byl. V podstate obrazovou mini recenzi jsem napsal uz predem pri svem vikendovem seznamovani se s pultem, najdes ji tady:Návštěvník píše:Tak ako dopadla predvádzačka? Bol tam niekto? Šafa, nenapíšeš nejakú minirecenziu?
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 986&type=3
... a tady jsou fotky ze seminare:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 986&type=3
Jinak mame z celeho seminare videozaznam, takze kdo ma tri hodiny casu bude si ho moct projit (az ho vystavime dam vcas vedet).
Naposledy upravil(a) safa dne pát 27. dub 2012 15:42:46, celkem upraveno 3 x.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
... psal jsem ti to uz na Audiozone:proasnet píše:Chlapci z AudioPro, zkuste, jestli jsou Mute na kanálech v nepříjemném standardu Behringera - tedy jestli to zamutuje jen MIX LR+sub, anebo i Aux. Z foto konfigurací to není příliš zřejmé. Díky
Kód: Vybrat vše
Pozde, vcera pult odesel do Dubaje. Ale pokud vim tak na dospelych Behringrich pultech (serie Xenyx XL) se MUTEuji i pomocne sbernice, takze bych se skoro vsadil, ze je tomu tak i na 32.
EDIT: Vlastne zkousel jsem to s efektama coz jsou pomocne sbernice jako kazde jine a zaviraly se, takze ano.Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
Na analogových Behringerech se mutovaly sběrnice za faderem, všechny PRE auxy zůstaly otevřené.
Dělám, co mě baví.
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
... "Tome vyraz "analogových Behringerech" je znacne obecny. Na Xenyx XL to tak treba neni, presto ze je to analogovy Behringer.TomasVv píše:Na analogových Behringerech se mutovaly sběrnice za faderem, všechny PRE auxy zůstaly otevřené.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, -
proasnet
Digitální mix Behringer X32
Ddx3216 taky mutoval jen postfader, a prefader zustal otevreny. Na live je tjo dost neprakticky, ze kolegove? Obavam se ze na x32 tomu nebude jinak. ale softvarove by mohli dat volbu do konfigu. co vy na to?
Digitální mix Behringer X32
tak jsem projel ty fotky s popisama na xichtbuku a začíná se mi ta věc libit, co mě teda irituje je ta barevnost jak u tržnicovýho piana za 1500 kč
Neplánuje to někdo z okolí Hradce Králové či Pardubic pořídit?Přijel bych se na to podívat v akci
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
Ceho myslis barevnost ? Pult sam je sedivej, barevny jsou displaye a to sice kvuli snazsi orientaci. Podivej se kolem, vsechny digitaly s displayema na kanalech dneska vypadaji jak malej cirkus.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
Stačí ubrat jas a hned je po barvách, jen krásná tmavá šeď.
A pravda Xenyxe jsem nikdy neměl pod rukama, jen Euro řady. Naštěstí u digitálních pultů jde skoro všechno opravit patchi ve firmware.
A pravda Xenyxe jsem nikdy neměl pod rukama, jen Euro řady. Naštěstí u digitálních pultů jde skoro všechno opravit patchi ve firmware.
Dělám, co mě baví.
-
proasnet
Digitální mix Behringer X32
Doba jde kupředu, LCD je téměř na všem barevný, barvy jsou zcela nepodstatné. Podle mě je na digitálu, a to se samozřejmě v plné míře týká i X32, je důležité jak zabírají všechny EQ, na kanálech parametrické, na masteru grafický - aby frekvenčně nelhal a "byl slyšet". Další velmi důležitou věcí je dynamický rozsah vstupů, aby byl dostatečně velký a při přebuzení neměl ošklivé digitální zkreslení. Pro live, jestli má 44,1, 48 nebo 96kHz není až tak důležité. Bitový rozsah ano, to je ruka v ruce dynamika. A v neposlední řadě jak fungují kompresory a gate. Tyto věci u live aplikací považuju za nejdůležitější. Bohužel, ani jeden příspěvek o X32 na celém internetu se ani o jedné věci zatím nezmiňuje. Všechny současná videa od Behringera a jeho "testerů" opakují vše stále dokola, reviews. Kolik má kanálů apod. Pořád mi chybí to nejdůležitější - alespoň jedno video nebo článek od zvukaře, který s pultem zvučil živou akci. Jenom samé "blablabla" dokola.
A co se stane, když pult zamrzne? Mě se to stalo na koncertě u Venue SC48 i Yamaha LS9. Víte co se stalo? Pult hrál dál, nikdo nic nepoznal. Jen se nedal ovládat, metry svítily tak, jak zůstaly. Ale hrálo to. Co se stane, když zamrzne X32 - zůstane hrát, anebo bude ticho?
A co se stane, když pult zamrzne? Mě se to stalo na koncertě u Venue SC48 i Yamaha LS9. Víte co se stalo? Pult hrál dál, nikdo nic nepoznal. Jen se nedal ovládat, metry svítily tak, jak zůstaly. Ale hrálo to. Co se stane, když zamrzne X32 - zůstane hrát, anebo bude ticho?
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Digitální mix Behringer X32
Pulty X32 se na ostry trh dostanou az v cervenci, driv ti tyhle veci tezko nekdo zodpovi. Zatim neznam nikoho komu by X32 zamrzl... jedoduse proto ze kamaradovi co je betatester se to nestalo (Werneruv komentar jsem citoval na nasem Facebookovem profilu), nam tady za tech pet dni taky ne a jinych zprav nemam. Taky je otazka co bude pricinou toho zamrznuti a ceho se bude tykar atd. . Proste na tyhle otazky je jeste moc brzy (pockej pul roku a bude toho plnej internet
). Ekvalizery se, co jsem si s tim pultem hral, chovaly velice dobre... to sis ostatne mohl vyzkouset sam na seminari.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, Digitální mix Behringer X32
Uvažuju o tomhle mixu do kapely. Posledních 5 let jedeme na Yamahu 01V96. Vstupy už nestačí a ADA8000 je neprakticky. hlavně kvuli počtu vstupů a výstupů mě to láká. Je tu někdo kdo tento mix už měl nasazen na ostré akci? Chtěl bych se o něm dozvědět co nejvíc.
"Chyba bude asi.... Mezi mikrofonem a židlí."
http://ozvuceni.wbs.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ozvuceni.wbs.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
knedlo
Digitální mix Behringer X32
Vzhledem k ceně mi to přijde jako příjemný pult pro lidi který nemají takové aparáty , kde je pak doopravdy slyšet jak se ten pult chová . Takže na ty klasiky co zvukaři vozí ve svých dodávkách , to bude luxus .
-
proasnet
Digitální mix Behringer X32
Tak v půlce srpna mi pult dorazí z německa, už se nemůžu dočkat. Na trh v CZ a SK se dostane nejspíš nejdřív na podzim (východní evropa je trochu pozadu). V Audioteku mi ho slibovali až někdy na říjen-prosinec, tak jsem si ho objednal u Thomanna i s casem, první várku už prodali na rezervace 27.7., druhá je vyprodaná a v té jsem byl v pořadníku a další je taky někdy na podzim. Navíc, záruku mám na 3 roky a dopravu zdarma i při reklamaci vyzvednutí u mě.
Mno, až ho budu mít doma, napíšu a kdyby někdo chtěl vědět něco praktického, můžu poradit.
Mno, až ho budu mít doma, napíšu a kdyby někdo chtěl vědět něco praktického, můžu poradit.
-
MADMAX
- Uživatel

- Příspěvky: 465
- Registrován: stř 09. led 2008 8:41:16
- Bydliště: Vršovická 30/808, PRAHA 10
Digitální mix Behringer X32
Debaty Behringristů mne fakt baví: třeba úvahy na téma, jestli "To" nebude padat a zahryzávat se - vzhledem k tomu, že tento nešvar se zatím nepodařilo odstranit ani renomovaným výrobcům u opravdu profesionálních pultů za mnoho set tisíc korun, tak Behrouš je jistě všechny překoná a bude stabilní a spolehlivý (a ještě si k tomu můžeme přičíst výjimečnou kvalitu RoHS pájení, čili spolehlivost HW, že).
Ano, i všechny laciné věci "nějak" hrají. Dokonce se s nimi může někomu podařit i udělat slušný zvuk. Problém digitálních zařízení je, že zatímco u analogu byly atributy nekvalitního zpracování signálu snadno definovatelné a ihned slyšitelné (šum, omezení přenášeného spektra shora i zezdola, zkreslení při vyšších úrovních, komprimovaná dynamika), u digitálu jsou následky nekvality projevují záludněji a skrytěji - prostě to hraje jenom "tak nějak divně" - například dynamika nemusí být komprimovaná, jenom prostě není lineární, zkreslení se markantně zvyšuje při nižších, nikoli vyšších úrovních signálu a pod. Srovnejte si na kvalitní studiová sluchátka zvuk dobré nahrávky z OPRAVDU KVALITNÍHO starého dobrého CD přehrávače (třeba za 50.000,-), pak si pusťte tentýž titul na novém DVD za tisícovku a nakonec ho zkomprimujte do MP3 v 64kbps... ať žije pokrok a moderní technologie, že?
Za "profesionální" zařízení bych považoval takové, u něhož se výrobce např. poctivě snažil maximálně eliminovat nedostatky použité technologie, nikoli takové, kde napřed byla stanovena cenová hladina a potom se vymýšlelo, co všechno a jak by se dalo "ošidit", aby to mohlo být takto levné a ještě pořád to zůstalo jaksi funkční a tedy prodejné...
Bohužel hláška o tom, že "profesionální = takové aby se tím daly vydělávat peníze" je smutně pravdivá a to je důvodem, proč jsme tam, kde jsme.
Ano, i všechny laciné věci "nějak" hrají. Dokonce se s nimi může někomu podařit i udělat slušný zvuk. Problém digitálních zařízení je, že zatímco u analogu byly atributy nekvalitního zpracování signálu snadno definovatelné a ihned slyšitelné (šum, omezení přenášeného spektra shora i zezdola, zkreslení při vyšších úrovních, komprimovaná dynamika), u digitálu jsou následky nekvality projevují záludněji a skrytěji - prostě to hraje jenom "tak nějak divně" - například dynamika nemusí být komprimovaná, jenom prostě není lineární, zkreslení se markantně zvyšuje při nižších, nikoli vyšších úrovních signálu a pod. Srovnejte si na kvalitní studiová sluchátka zvuk dobré nahrávky z OPRAVDU KVALITNÍHO starého dobrého CD přehrávače (třeba za 50.000,-), pak si pusťte tentýž titul na novém DVD za tisícovku a nakonec ho zkomprimujte do MP3 v 64kbps... ať žije pokrok a moderní technologie, že?
Za "profesionální" zařízení bych považoval takové, u něhož se výrobce např. poctivě snažil maximálně eliminovat nedostatky použité technologie, nikoli takové, kde napřed byla stanovena cenová hladina a potom se vymýšlelo, co všechno a jak by se dalo "ošidit", aby to mohlo být takto levné a ještě pořád to zůstalo jaksi funkční a tedy prodejné...
Bohužel hláška o tom, že "profesionální = takové aby se tím daly vydělávat peníze" je smutně pravdivá a to je důvodem, proč jsme tam, kde jsme.
- Petr V.
- Uživatel

- Příspěvky: 325
- Registrován: ned 14. zář 2008 20:57:37
- Bydliště: Mezi Prahou a Plzní.
Digitální mix Behringer X32
To je Martine to samé,jako levné potraviny od travičů (velké hypermarkety).Je to levný ,zasytí a když se na to nakydá dost koření ,tak se to dá i pozřít.
To samé bude i ten digitální Behringer, nejdřív přijdou nadšené recenze od nových majitelů, pak někdo vymění OZ na vstupech a bude z toho Skoromidas.Protože je to dyzajnováno u Midasů přece, možná mají vývojáři Midasu a Behringeru společné záchody.
A pak budeš jezdit zvučit s rukama a budou ti tam tohle cpát. I když máš cosi negativního o této firmě v riderech (třeba CM), na chléb vezdejší si vydělat musíš:-))
To samé bude i ten digitální Behringer, nejdřív přijdou nadšené recenze od nových majitelů, pak někdo vymění OZ na vstupech a bude z toho Skoromidas.Protože je to dyzajnováno u Midasů přece, možná mají vývojáři Midasu a Behringeru společné záchody.
A pak budeš jezdit zvučit s rukama a budou ti tam tohle cpát. I když máš cosi negativního o této firmě v riderech (třeba CM), na chléb vezdejší si vydělat musíš:-))
Petr Vinš
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz


























