Jak zapojit do auta 2 zesilovače
-
- Reklama
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Caute potreboval bych do auta zapojit dva zesilovace ted to mam zapojene takhle mam 2000W zesak 4kanalovy 2 kanaly mam na dve repro a druhe dva kanaly na subwoofer ktery ma 2x300W a ted sem koupil zesak magnat 500W 4 kanal chtel bych ho zapojit na ty repro at tan 2000W je ciste na subwoofer a jeste sem koupil kapacitator chtel bych poradit jak to zapojit dik moc a vsechny rady
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
jajine, tady jseš ale na blbým fóru. My se těmito blbovinkami-kravinkami moc nezabýváme, děláme do profi zvukařiny. Budeš muset na jiné fórum, mezi podobná telata.
A nebo se ptej trochu na úrovni a česky. Propojují se vždy mezi sebou nějaká konkrétní zařízení, mající specifická označení, dle kterých lze najít alespoň nějaké rádoby parametry.
A nebo se ptej trochu na úrovni a česky. Propojují se vždy mezi sebou nějaká konkrétní zařízení, mající specifická označení, dle kterých lze najít alespoň nějaké rádoby parametry.
Naposledy upravil(a) Ota dne pon 02. črc 2012 14:35:57, celkem upraveno 1 x.
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
sam si tele nevim co tady hrajes za machra sem se slusne zeptal
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Až budeš o zvukařině, elektronice a fyzice něco vědět, pak pochopíš, kdo je tu opravdu to tele.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: sob 31. led 2009 8:09:41
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Ota ti to vpálil natvrdo. Zkus is nejdříve něco postudovat, víš 2000W by tě v aute zabilo. No to asi ne ten zvuk jako spíše ten proud co by jsi na 12V musel dotat, aby si z toho 2000W vyždímal.
Výkon je napětí * proud. pokud vezmeme 12V je třeba cca 166A aby si dostal 2000W příkonu.
Takže tento výkon to pravděpodobně ani nemá, a v tom případě jsou to vyhozené peníze. A naposledy, žádný zesilovač nemá 100% učinost.
Upozorním, že za 2500W se nemusí stydět kdejaká diskotéka;)
NO a k zapojení, bez znalosti opravdových výkonů, opravdových beden ti nikdo neporadí.
Potom logicky, vstup bedny na výstup zesilovače. Víc obecně asi říci nejde:-)
Ale chválím registraci
Výkon je napětí * proud. pokud vezmeme 12V je třeba cca 166A aby si dostal 2000W příkonu.
Takže tento výkon to pravděpodobně ani nemá, a v tom případě jsou to vyhozené peníze. A naposledy, žádný zesilovač nemá 100% učinost.
Upozorním, že za 2500W se nemusí stydět kdejaká diskotéka;)
NO a k zapojení, bez znalosti opravdových výkonů, opravdových beden ti nikdo neporadí.
Potom logicky, vstup bedny na výstup zesilovače. Víc obecně asi říci nejde:-)
Ale chválím registraci
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3592
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Registrace k dobru, ale to srážíš reakcí na odpověď Oty, řek ti to ne natvrdo, ale úplně normálně, tady s auto HiFi, nikdo asi moc nemá co do činění už domácí HiFi je maximálně na pokraji našich zájmů.
Prostě si vlezl na špatný fórum, tohle se bude asi spíš řešit na nějakejch tuningovejch fórech.
Ale vzhledem k tomu, že už chceš hodně zasahovat do elektroinstalace v autě a pracovat s velkými odběry, rozhodně bych se minimálně radil s nějakým odborníkem, který se tím zabývá.
Tyhle samodomo úpravy bez certifikátu, bych na STK rovnou vyhazoval, hrozí jak selhání elektroinstalace, tak její zahoření, tak i sluchové potíže, nebo prosté přeslechnutí a přehlédnutí situace provozu kolem.
Prostě si vlezl na špatný fórum, tohle se bude asi spíš řešit na nějakejch tuningovejch fórech.
Ale vzhledem k tomu, že už chceš hodně zasahovat do elektroinstalace v autě a pracovat s velkými odběry, rozhodně bych se minimálně radil s nějakým odborníkem, který se tím zabývá.
Tyhle samodomo úpravy bez certifikátu, bych na STK rovnou vyhazoval, hrozí jak selhání elektroinstalace, tak její zahoření, tak i sluchové potíže, nebo prosté přeslechnutí a přehlédnutí situace provozu kolem.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
já myslím že ty 2000w nemyslí reálně. sám mám pár kamarádů co machrují s x tisíc watama a skutečnost je někde kolem desítek watu. reálný výkon 2000 w by ti to auto rozložilo
Listen... and enjoy the sound
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Pro CAR zesilovače + repro, je to všechno dětsky zkreslený , jako od Uliho v Profi
Napájení + červeným vodičem , z pojistek pod palubkou alespoň průřezem 2,5 mmm dle výkonu (W)
G.
Napájení + červeným vodičem , z pojistek pod palubkou alespoň průřezem 2,5 mmm dle výkonu (W)
G.
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Osobne mám 4kanál 4x46W (bridge 2x100W), váha zosiku je cca 5kg a poistka 30A.. Mám to na 2x300W 12" subwooferoch v "uzavřenke" a tlačí to neskutočne.. Neviem si predstaviť čo by sa stalo ak by som narval do auta PA 18" sub.. Asi by to bola sranda.. No skôr si myslim, že by to nestíhalo priestorovo..
Btw: napájanie priamo z batérie káblom 4mm2 cez 60A poistku (len +) až do kufra a tam čo najkratšie ku koncáku - z karosérie..
Pošli mi presné modely koncákov a repro a skúsim sa ti na to pozrieť a zapojiť to nejako normálne.. V auto Hi-Fi som od malička, tak snáď ti pomôžem..
Btw: napájanie priamo z batérie káblom 4mm2 cez 60A poistku (len +) až do kufra a tam čo najkratšie ku koncáku - z karosérie..
Pošli mi presné modely koncákov a repro a skúsim sa ti na to pozrieť a zapojiť to nejako normálne.. V auto Hi-Fi som od malička, tak snáď ti pomôžem..
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Ták hoší, vy jste ho ale vyf**kovali teď sem už nepůjde
BTW našel jsem i foto ...
http://static.globered.com/images/users ... 206914.jpg
BTW našel jsem i foto ...
http://static.globered.com/images/users ... 206914.jpg
Mikrofony: AKG D5, sE 1A
PA: 2x RCF 312-A mk II
Mix: Mackie ProFx12
Master EQ: ART EQ341 (přeosazené OZ)
Kabeláž: Tasker + Neutrik
Příslušenství: Adam Hall, Millenium, ART
Co nemám a potřebuji, si půjčím.
PA: 2x RCF 312-A mk II
Mix: Mackie ProFx12
Master EQ: ART EQ341 (přeosazené OZ)
Kabeláž: Tasker + Neutrik
Příslušenství: Adam Hall, Millenium, ART
Co nemám a potřebuji, si půjčím.
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
No i když si o auto"hifi" myslím svoje, tak ty výkony zase tak nereálné nejsou. Ony se totiž používají záložní baterie, hromada kondenzátorů a pojistky jsou běžně k vidění 80A-250A. Tykové zesilovače samozřejmě mají měniče a na výstupu dají klidně ppřes 100 V do 2-4 Ohm zátěže, puristé používají i 0,5-1 Ohm reproduktory, nebo spíše kompresory. Ono to zde je především o akustickém tlaku na nízkých kmitočtech a zejména v malém uzavřeném objemu, takže situace podobná jako uvnitř řekněme bandpassu. Reproduktory mají malou účinnost, ale zato cívka těch "bežných" je klidně 80mm v průměru a 50 mm na výšku (minimálně ve čtyřech vrstvách). Magnety takové 12" mají i 20 kg.
Z mého pohledu to tak jsou především pumpy, nebo kompresory, ale ty výkony nebývají až tak přemrštěné, zato účinnost tak 80-86 dB. Zato mají patentované závěsy, které umožňují vychylky až do hodnoty poloviny průměru membrány! Chápu sice váš postoj, ale mylsím si, že jste si do chudáka kopli opravdu zbytečně a příliš...
Abych odpověděl Jajinovi- normálně si připoj i druhý zesilovač, ale zvýši se ti odběr (parnější pojistka). Ale jestli má ten čtyřkanál všechny kanály již v můstku, nepodaří se ti je smysluplně připojit na ten basák. Pokud dva kanály jdou dát ještě do můstku, pak vždy jeden můstek na jendo vinutí repra (pozor na min. zatěžovací impedanci zesilovače). Navíc v této kategorii mají reproduktory udávané někdy i reálné příkony, často však spíše 4x vyšší.
PS: tady mezi zvukaři ti asi pšenka nepokvete, jsou to naprosto jiní tvorové než autohifituneři. I když se obě stranmy snaží o vysoké SPL, jedněm jde i o kvalitu zvuku, druhým spíše o objem pumpovaného zvuku...
Z mého pohledu to tak jsou především pumpy, nebo kompresory, ale ty výkony nebývají až tak přemrštěné, zato účinnost tak 80-86 dB. Zato mají patentované závěsy, které umožňují vychylky až do hodnoty poloviny průměru membrány! Chápu sice váš postoj, ale mylsím si, že jste si do chudáka kopli opravdu zbytečně a příliš...
Abych odpověděl Jajinovi- normálně si připoj i druhý zesilovač, ale zvýši se ti odběr (parnější pojistka). Ale jestli má ten čtyřkanál všechny kanály již v můstku, nepodaří se ti je smysluplně připojit na ten basák. Pokud dva kanály jdou dát ještě do můstku, pak vždy jeden můstek na jendo vinutí repra (pozor na min. zatěžovací impedanci zesilovače). Navíc v této kategorii mají reproduktory udávané někdy i reálné příkony, často však spíše 4x vyšší.
PS: tady mezi zvukaři ti asi pšenka nepokvete, jsou to naprosto jiní tvorové než autohifituneři. I když se obě stranmy snaží o vysoké SPL, jedněm jde i o kvalitu zvuku, druhým spíše o objem pumpovaného zvuku...
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
Kdysi jsem z legrace dal do auta basreflex 200 litrů osazený Eminencí ME15 a nechal ho hrát jako širokopásmo
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Jak zapojit do auta 2 zesilovače
To jsou opravdu dva světy, typické je například to, že nějaké středy a výšky tuňáci moc neřeší, neb ty jejich aparáty stejně nikdo neposlouchá, respektive neposlouchá z toho muziku, která by nutně potřebovala být širokopásmová a rozlišitelná jemněji, než jen podle převrácené hodnoty BPM. Vibrace a lítání membrán sem a tam širokopásmové nejsou. Komentovat rozmístění reproduktorů a kanálů v nich nemá ani smysl, to je diktované jen tím, kam se dá dotyčný měnič ještě vrazit elektricky a mechanicky. Prakticky nikdy jsem se nesetkal se snahou to udělat aspoň trochu dobře, za vrchol se pokládá nacpání nějakého tweeteru do všech sloupků, do kdejaké díry v palubce a do míst ponechaných mezi velkými koši.
Nicméně výkony ty lepší zesilovače mají a když existuje zdroj energie (kterým ale kondenzátor opravdu není), tak to má spotřebu značnou. Akustický výkon už je věc jiná a nějakých dalších kvalitách nemá smysl vůbec mluvit. I v autě nejlíp hrajou dvě normální širokopásmové bedny (větší hifi nebo menší PA) postavené na zadní sedačce. Kdo neslyšel, nevěří
Ovšem mezi tuňáky to rychle propadne, neb to nemá ten jejich "typický zvuk". Ten by zase velmi rychle propadl všude jinde.
H.M.
Nicméně výkony ty lepší zesilovače mají a když existuje zdroj energie (kterým ale kondenzátor opravdu není), tak to má spotřebu značnou. Akustický výkon už je věc jiná a nějakých dalších kvalitách nemá smysl vůbec mluvit. I v autě nejlíp hrajou dvě normální širokopásmové bedny (větší hifi nebo menší PA) postavené na zadní sedačce. Kdo neslyšel, nevěří
Ovšem mezi tuňáky to rychle propadne, neb to nemá ten jejich "typický zvuk". Ten by zase velmi rychle propadl všude jinde.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: Jak zapojit do auta 2 zesilovače
https://www.2din.cz/skoda-montaze/skoda ... silovacem/ tady řešili dva zesíky.. jedne větší byl v předchozí montáži .. ale normálně přes speciální svorku na baterce a propojení mezi zesíky by se vyřešilo cinchi