Digit mix v strednej tiede
-
- Reklama
Re: Digit mix v strednej tiede
Hlavne bych chtel videt, jak kapelniho zvukare postavis pred tento pult a jak se bude tvarit.. (-:
V.
V.
- TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Digit mix v strednej tiede
Myslím, že všechny známé kapely, které mají fungující management a zvukaře, si ověřují vybavení na akcích a tento pult nebudou akceptovat, pokud se nebude jednat o nějakou charitu apod. A představa, že bys jim slíbil iLive a pak postavil DDX3216, leda by ses chtěl přiučit novým nadávkám.
Tento pult je úplně mimo střední třídu.
Tento pult je úplně mimo střední třídu.
Dělám, co mě baví.
Re: Digit mix v strednej tiede
Možná bys to mohl zkusit jednou, špatná reference se šíří velmi rychle. A věř tomu, že kapelní zvukař, který by přijel ke slíbenému ILive a musel by odjet koncert na DDX3216, by se o referenci postaral velmi rychle a kvalitně.
Re: Digit mix v strednej tiede
Mne zase pridu ergonomickejsie Soundcrafty a mam ich ovela radsej ako AH.Zdeněk Prodance píše:Já bych si toho folkloru moc nevšímal, mixy Soundcraft to už dost dlouho s mixy A&H prohrávají v něčem, čemu by se dalo říct výbava, inovace, ergonomie atd. Cenové úrovně dost nemilosrdně planýruje trh a tak jediné útočiště, kam se dá vždycky bezpečně zalézt, je "ten zvuk". Protože o ten přece jde vždycky na prvním místě, že a protože absolutně nikdo nikomu nemůže na žádné diskuzi jen tak vyvrátit, že "on to slyší". Na to by se musely udělat dvakrát slepé testy a to u něčeho jako mixpult je asi tak snadné, jako u souložení
Vím, že se to nebude vůbec žádnému zvukaři líbit, ale on existuje jeden nepřímý, ovšem dost pádný důkaz, že jde jen o folklor. Harman se před lety pokusil nabourat do trhu lepších DJ mixů vlastní značkou, zvolil superslavná písmena UREI. Nápor reklamy byl neuvěřitelný, propadák 100%. Kde obchodně nefungovala legenda, nefungovalo nic. Žádný lepší zvuk se nekonal. Jak říkám, nebude se to líbit zvukařům, protože mají dojem, že všichni DJ jsou hluší. Já pro změnu vím, že za hluché jde z mého hlediska pokládat dost zvukařů (tedy podle výsledků jejich práce) a někteří DJ slyší velmi dobře a vyžadují a také zaplatí kvalitu, včetně zvukové. Ti, co slyší hlavně kvalitní značku, vyžadují Pioneer
http://www.ureidj.com/
H.M.
Je to dost subjektivne a preto tu prosim nerob tolko jednoznacnych uzaverov, ako je AH tak super. Mam strach, ze podla teba sa pomaly ani DiGiCo alebo Innovason nechyta...
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Digit mix v strednej tiede
Nemáš se čeho bát, já mixy v různých cenových kategoriích neporovnávám. Co se týká nedělání nějakých závěrů, tak to opět nemohu vyhovět, jednak si tady KAŽDÝ vykládá co ho napadne, i úplní anonymové a lidé z jiných firem nebo s evidentním minimem jakýchkoli zkušeností a potom už MOŽNOST trochu zevšeobecnit je hodně důležitá. Nejde totiž jen o můj subjektivní dojem, jde o důvody, které vedly mnoho lidí právě k tomu, že si koupili mix A&H. Není moc míst, kde to jde s nějakou spolehlivostí zjistit a když už na něm jsem, tak nevidím důvod, proč bych měl podobnou informaci tajit. S tím co říkáš ty není v žádném rozporu, jde jen o velikost vzorku. Zkoušet umlčovat někoho, kdo má k dispozici zřejmě mnohem větší, je dětinské. Mne by to nenapadlo ani vůči tobě...
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: Digit mix v strednej tiede
Pekny vecer,
Digital ma vyhodu, ze jeho kupou ste otvoreni pre jeho dalsie zdokonalovanie. Je to ovorena technologia. Pocitac. Internet ->USB kluc-> firmware-> cca 20s-> a ste bohatsi o nove vylepsenia a funkcie.
A-H GLD som si kupil pred vyse rokom a pri jeho kupe som netusil a ani vyrobca neprezentoval co vsetko pribudne - vylepsenia, funkcie, HW.
Nikto tu nepisal co bude ci pribudne - znizite sa na porovnanie velkosti gombikov, displayov, usporiadania atd. Pri vybere u digitalu treba zvazit aj historiu a moznosti znacky, nakolko si kupujete aj vyvoj resp. technologie, ktore budu mozno uvolnene pod tlakom konkurencie z vyzsich modelov znacky - je to software.
Co po roku pribudlo u GLD? Nove FX (uz aj De-esser), monitorovaci ME-1, iPAD ovladanie, 4 typy EQ, ovladatelnost.... Atd. Za rok je toho dost.
Kto nie spokojny s vybavou FX, ... moze si INSERTnut svoj externy "kusok" zariadeni.
Ak si niekto kupi digital nejakej znacky, tak uz pri jeho 2 pouziti vie kde co ma, kedze musi sa stotoznit s filozofiou ovladania a netrapi ho porovnanie s inou znackou - robi si svoju pracu a neriesi co uz nezmeni.
Ovladania digitalov boli navrhnute po skusenostiach zvukarov a ak je niekto navyknuty na konkretnu znacku, mal by pri nej zostat, ak sa rozhodne pre cenu, musi sa chvilu ucit.
J
PS zabavne su recenzie ZVUKAROV, co na akciu si zapozicaju resp dostanu DIGITAL na testovanie, neprecitaju si navod na pouzitie, nasledne tukaju do gombikov a hladaju co kde je, a opisuju co ma lepsie Yamaha, Sound....
Digital ma vyhodu, ze jeho kupou ste otvoreni pre jeho dalsie zdokonalovanie. Je to ovorena technologia. Pocitac. Internet ->USB kluc-> firmware-> cca 20s-> a ste bohatsi o nove vylepsenia a funkcie.
A-H GLD som si kupil pred vyse rokom a pri jeho kupe som netusil a ani vyrobca neprezentoval co vsetko pribudne - vylepsenia, funkcie, HW.
Nikto tu nepisal co bude ci pribudne - znizite sa na porovnanie velkosti gombikov, displayov, usporiadania atd. Pri vybere u digitalu treba zvazit aj historiu a moznosti znacky, nakolko si kupujete aj vyvoj resp. technologie, ktore budu mozno uvolnene pod tlakom konkurencie z vyzsich modelov znacky - je to software.
Co po roku pribudlo u GLD? Nove FX (uz aj De-esser), monitorovaci ME-1, iPAD ovladanie, 4 typy EQ, ovladatelnost.... Atd. Za rok je toho dost.
Kto nie spokojny s vybavou FX, ... moze si INSERTnut svoj externy "kusok" zariadeni.
Ak si niekto kupi digital nejakej znacky, tak uz pri jeho 2 pouziti vie kde co ma, kedze musi sa stotoznit s filozofiou ovladania a netrapi ho porovnanie s inou znackou - robi si svoju pracu a neriesi co uz nezmeni.
Ovladania digitalov boli navrhnute po skusenostiach zvukarov a ak je niekto navyknuty na konkretnu znacku, mal by pri nej zostat, ak sa rozhodne pre cenu, musi sa chvilu ucit.
J
PS zabavne su recenzie ZVUKAROV, co na akciu si zapozicaju resp dostanu DIGITAL na testovanie, neprecitaju si navod na pouzitie, nasledne tukaju do gombikov a hladaju co kde je, a opisuju co ma lepsie Yamaha, Sound....
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Digit mix v strednej tiede
Souhlas, ale tohle prostě nevleze najednou do hlavy lidem, kteří ještě věří, že si v každém mixovacím Harmanově produktu kupují kromě neporovnatelně lepšího zvuku od pana Blythe osobně také nějak tam s ním namontované débéixy, lexikony, béeseska a štúdry minimálně. Kvůli tomu a jen kvůli tomu jsou schopní Soundcraftu odpouštět ledacos, třeba i ty -46% "akce", když to prostě za původní cenu už nešlo prodat nikomu dalšímu. Proto dávám přednost něčemu, co je jasně vidět a nedá se kolem toho nijak úspěšně mlžit. Ano, A&H v tom mají systém a vytvořili systém, který přináší i dříve nečekané a dokonce ani neslibované výhody. A kdyby si je třeba koupil Harman zpátky (už mu jednou patřili), tak se v tom nejspíš ZPĚTNĚ objeví i všechny ty lexikony atd. protože jde jen o práva ke značkám a trochu pošolíchat SW.
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
- blaha
- Uživatel

- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Digit mix v strednej tiede
Hoši, hezky si tady honíte trika, opravdu si myslíte, že je to nezaujatá diskuze, ale dobře vám to notuje.
Nicméně, aby zůstala zachována objektivita, existují i jiné značky než jen A&H, a hrají srovnatelně, nabízejí stejné, nebo podobné funkce, zrovna tak upgrady a vylepšení, dálkové ovládání, atd. A to za stejnou cenu.
Ano Hubert ví jak dobře se prodávají digitální GLD a iLive, ale přesně to může vědět jen v porovnání s analogovými A&H, nebo Mackie, protože je prodávají. Zrovna tak budou vědět kluci z Audiopro jak se prodávají dobře digitální Yamahy, nebo Behringery. Nebo kluci z Audiomasteru jak se dobře prodávají Soundcrafty Si Compact, atd.
Bodejť by se digitály ve své třídě dobře neprodávaly, když konkurenční boj dokonale srazil ceny a digitální pult stojí nepatrně víc, než holý analogový ve stejné třídě.
Faktem taky je, že třeba SiC nebo X32 se dají použít i v základu bez digistageboxu, GLD jen velmi omezeně. Ano je tu známý Hubertův argument o průkopnické filozofii vše ve SB a řídící konzoli. Ano má to bezesporu své výhody digi SB a LAM kabel mezi pultem a SB. Ale v týhle třídě je spousta lidí, kteří třeba přecházejí z analogu, mají ještě slušný párák, ale zatím nemají přebytečných 50-70 tisíc na SB. Pak je A&H automaticky mimo a displeje mu nijak nepomůžou.
Ano displej nad faderem je sice asi dobrá věc, ale asi bych bez něj dokázal žít. Zrovna tak jsou některá příslušenství, která jsou sice dostupná, ale kolik lidí si to pořídí.
Je to jako třeba u auta na rozvoz pizzy po městě tempomat, kolikrát ho využijete. To samé jako v katalogu doplňků, kolik lidí si koupí kompletní spoilery.
Zrovna tak bych to přirovnal k tiskárnám (můj hlavní obor), jsou malé laserovky, základní modely, když chce někdo "ustrojenou" tiskárnu, má sice taky možnost v nejnižší řadě, ale cena je už nepřiměřeně vysoká v porovnání s modelem z řady vyšší a to nemluvě o několikanásobně vyšší rychlosti, výbavě, výdrži a třeba polovičních nebo i třetinových nákladech na tištěnou stranu.
Nicméně, aby zůstala zachována objektivita, existují i jiné značky než jen A&H, a hrají srovnatelně, nabízejí stejné, nebo podobné funkce, zrovna tak upgrady a vylepšení, dálkové ovládání, atd. A to za stejnou cenu.
Ano Hubert ví jak dobře se prodávají digitální GLD a iLive, ale přesně to může vědět jen v porovnání s analogovými A&H, nebo Mackie, protože je prodávají. Zrovna tak budou vědět kluci z Audiopro jak se prodávají dobře digitální Yamahy, nebo Behringery. Nebo kluci z Audiomasteru jak se dobře prodávají Soundcrafty Si Compact, atd.
Bodejť by se digitály ve své třídě dobře neprodávaly, když konkurenční boj dokonale srazil ceny a digitální pult stojí nepatrně víc, než holý analogový ve stejné třídě.
Faktem taky je, že třeba SiC nebo X32 se dají použít i v základu bez digistageboxu, GLD jen velmi omezeně. Ano je tu známý Hubertův argument o průkopnické filozofii vše ve SB a řídící konzoli. Ano má to bezesporu své výhody digi SB a LAM kabel mezi pultem a SB. Ale v týhle třídě je spousta lidí, kteří třeba přecházejí z analogu, mají ještě slušný párák, ale zatím nemají přebytečných 50-70 tisíc na SB. Pak je A&H automaticky mimo a displeje mu nijak nepomůžou.
Ano displej nad faderem je sice asi dobrá věc, ale asi bych bez něj dokázal žít. Zrovna tak jsou některá příslušenství, která jsou sice dostupná, ale kolik lidí si to pořídí.
Je to jako třeba u auta na rozvoz pizzy po městě tempomat, kolikrát ho využijete. To samé jako v katalogu doplňků, kolik lidí si koupí kompletní spoilery.
Zrovna tak bych to přirovnal k tiskárnám (můj hlavní obor), jsou malé laserovky, základní modely, když chce někdo "ustrojenou" tiskárnu, má sice taky možnost v nejnižší řadě, ale cena je už nepřiměřeně vysoká v porovnání s modelem z řady vyšší a to nemluvě o několikanásobně vyšší rychlosti, výbavě, výdrži a třeba polovičních nebo i třetinových nákladech na tištěnou stranu.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Digit mix v strednej tiede
Jo, tu blbost o "připlácení" za digitální párák nebo stagebox poslouchám už tak dlouho, že mne úplně omrzela. Stejně tak šílený nápad, že se snad má GLD posuzovat bez AR - který vůl by si kupoval mix s několikanásobkem šavlí proti konektorům ?? Digitální párák, to bylo něco, co existovalo asi tak před deseti lety, možná spíš víc. To se skutečně něco jako digitální párák vyrábělo a stálo to šílené peníze. Snahou bylo omezit negativní vliv analogového páráku na signál, pult byl obvykle ještě stále analogový (asi jako to někteří vymýšlejí i tady dodnes). Někdy to šlo i po optice, aby tam prostě nebylo žádné metalické vedení, ještě se pamatuju, jak jsme na to čuměli s otevřenými hubami na nějaké výstavě, taková oranžová plastová trubička to byla, co se nesměla moc ohýbat, jinak bylo definitivně po ní. S nástupem digitálních mixů je digitální spojení mezi AD/DA převodníky a zbytkem mixu relativně snadná záležitost a proto jde ty konektory s tímto příslušenstvím umístit kamkoli, obvykle na podium. Taky si je ale můžete dát pod mix, pod nohy, v případě, že je v té krabici celý funkční mix (tedy mixracky iDR), tak tím "párákem" připojujete vlastně hlavně jeho ovládání a pár kanálů OPAČNÝM SMĚREM, ovšem nemusíte je mít vůbec. Ano, je to naprosto revoluční a tedy pro někoho ne zcela pochopitelné anebo vstřebatelné a tedy se bude co nejdéle držet analogového páráku a vymýšlet, jak hrozně výhodné to je. Jestli tady budeme za deset let, tak si řekneme, kdo tedy viděl dopředu a kdo ne. Tohle přechodné období bude dávno pryč.
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
-
zvukar
Re: Digit mix v strednej tiede
Prosim, nerobte z priaznivcov Soundcraft SI Compact/Expression ludi, ktori sa boja displayov a digitalnych pultov. Ja som zvucil na mnohych digitaloch, takmer vsetkych bezne pouzivanych okrem Midas Pro a rozhodne sa digitalov nebojim.
Mnoho tlacitok na Soundcrafte je preto, aby bola kazda funkcia Aux, efekt atd. dostupna v okamzitom case bez nutnosti prepnutia vrstvy. Potrebujem upravit aux 7? Stlacim tlacitko a nemusim predtym prepinat vrstvu. Potrebujem upravit kanal 19? Stlacim select a nemusim prepinat vrstvu. Chcem vediet na ktorych kanaloch mam zapnuty 48V? Podrzim tlacitko 48V a objavi sa to. Toto mnozstvo tlacitok prinasa prehladnost, ktora je domenou analogovych pultov. Mne viac vyhovuje stlacit tlacitko na pulte, ktore je vzdy na rovnakom mieste, ako mat 4 vrstvy a v kazdej mat na faderi nieco ine. Je to samozrejme vec zvyku ale napr. pre hostujucich zvukarov to moze byt neprehladne, ak su na 8 faderoch zaroven auxy, efekty, matrixy, master a neviem co este. Hlavne ked je na zvukovku 10 minut aj s prestavbou podia.
Mne tiez viac vyhovuje mat vsetky inputy naraz pred sebou a zaroven metering vratane kompresorov a gate-ov. Povodne som si myslel, ze absencia displayov nad fadermi mi bude vadit, ale pokial ma clovek vsetky inputy pred sebou, nie je to problem. Paska sa moze zdat niekomu zastarala, ale radsej mat pasku a vsetky inputy pred sebou a potom vidite ze clipuje kanal, ktory by ste inak mali v uzivatelskej vrstve ktora je skryta. Niekomu skratka viac vyhovuje to a niekomu to.
A stale sa bavime len o workflowe, nie o zvuku, napr. kvalite preampov, efektov, lepsom kompresore, lepsom podani basov atd.
Chapem snahu pana H.M. predavat, ale myslim ze jeho vyjadrenia nie su prilis objektivne a nehodnotia vyhody a nevyhody jednotlivych pultov z hladiska zvukara, ale skor glorifikuju A.H. (a respektuju Behringer), teda predavane znacky a prehnane kritizuju vsetko ostatne. Ja osobne mam nazor, nech si kazdy zvuci na tom, co mu vyhovuje, ci uz je to Si, alebo GLD, alebo cokolvek ine. Nemam potrebu niekoho presvedcat, nech si kupi Soundcraft, ale vadi mi, ak sa v tejto teme prezentuje ako zastarala masina bez modernych displayov, pricom minimalne pre mna je to najlepsi pult v tejto kategorii.
Zaujemcom o digitalny mix odporucam, aby si vsetky mixy, o ktore maju zaujem, pozicali a vyskusali si na nich odkrutit aspon jednu akciu a ked nemaju moznost, aspon nech si premyslia a predstavia workflow na konkretnych mixoch. Tiez je dobre skusat mixy tak, ze ich mate vedla seba a do kazdeho pustite multitrackovu nahravku a skusite namixovat vysledok a potom to porovnate. Nech si potom kazdy kupi, co mu najviac vyhovuje.
Mnoho tlacitok na Soundcrafte je preto, aby bola kazda funkcia Aux, efekt atd. dostupna v okamzitom case bez nutnosti prepnutia vrstvy. Potrebujem upravit aux 7? Stlacim tlacitko a nemusim predtym prepinat vrstvu. Potrebujem upravit kanal 19? Stlacim select a nemusim prepinat vrstvu. Chcem vediet na ktorych kanaloch mam zapnuty 48V? Podrzim tlacitko 48V a objavi sa to. Toto mnozstvo tlacitok prinasa prehladnost, ktora je domenou analogovych pultov. Mne viac vyhovuje stlacit tlacitko na pulte, ktore je vzdy na rovnakom mieste, ako mat 4 vrstvy a v kazdej mat na faderi nieco ine. Je to samozrejme vec zvyku ale napr. pre hostujucich zvukarov to moze byt neprehladne, ak su na 8 faderoch zaroven auxy, efekty, matrixy, master a neviem co este. Hlavne ked je na zvukovku 10 minut aj s prestavbou podia.
Mne tiez viac vyhovuje mat vsetky inputy naraz pred sebou a zaroven metering vratane kompresorov a gate-ov. Povodne som si myslel, ze absencia displayov nad fadermi mi bude vadit, ale pokial ma clovek vsetky inputy pred sebou, nie je to problem. Paska sa moze zdat niekomu zastarala, ale radsej mat pasku a vsetky inputy pred sebou a potom vidite ze clipuje kanal, ktory by ste inak mali v uzivatelskej vrstve ktora je skryta. Niekomu skratka viac vyhovuje to a niekomu to.
A stale sa bavime len o workflowe, nie o zvuku, napr. kvalite preampov, efektov, lepsom kompresore, lepsom podani basov atd.
Chapem snahu pana H.M. predavat, ale myslim ze jeho vyjadrenia nie su prilis objektivne a nehodnotia vyhody a nevyhody jednotlivych pultov z hladiska zvukara, ale skor glorifikuju A.H. (a respektuju Behringer), teda predavane znacky a prehnane kritizuju vsetko ostatne. Ja osobne mam nazor, nech si kazdy zvuci na tom, co mu vyhovuje, ci uz je to Si, alebo GLD, alebo cokolvek ine. Nemam potrebu niekoho presvedcat, nech si kupi Soundcraft, ale vadi mi, ak sa v tejto teme prezentuje ako zastarala masina bez modernych displayov, pricom minimalne pre mna je to najlepsi pult v tejto kategorii.
Zaujemcom o digitalny mix odporucam, aby si vsetky mixy, o ktore maju zaujem, pozicali a vyskusali si na nich odkrutit aspon jednu akciu a ked nemaju moznost, aspon nech si premyslia a predstavia workflow na konkretnych mixoch. Tiez je dobre skusat mixy tak, ze ich mate vedla seba a do kazdeho pustite multitrackovu nahravku a skusite namixovat vysledok a potom to porovnate. Nech si potom kazdy kupi, co mu najviac vyhovuje.
-
zvukar
Re: Digit mix v strednej tiede
A len pre zaujimavost, ak by som si kupoval pult bez ohladu na financie, kupil by som si Avid Profile.
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Digit mix v strednej tiede
Mám dojem že v zásadě totéž jste už zde jednou napsal, tedy pokud nejde o jiného zvukaře s úplně stejným slovníkem. Já jsem na to reagoval, ale stejně jsem se nedozvěděl, čemu vlastně říkáte "proklikávat" a čím se stlačení tlačítka na A&H liší od stlačení tlačítka na SC. Jednou to kliknutí je a podruhé ne ? Jak spolu souvisí počet vrstev, počet fyzických faderů a počet zpracovávaných kanálů vám jistě nemusím vysvětlovat, ovšem vy to podáváte takovým způsobem, jako kdyby měl SC čtyřnásobek faderů, což poněkud není pravda. Porovnáváte menší pult (který může vystačit s jednou nebo dvěma vrstvami) s pultem větším, kde to fyzicky v daných rozměrech nemůže jít. Jestli toto není zavádějící, tak už nevím co je. Ano, také každému radím, aby moc neposlouchal ty internetové ani hospodské rady a šel si udělat sám představu, co za svoje peníze dostane. Moje zkušenost je s tím dobrá a že si občas někdo přesto koupí pult jinde je mi srdečně jedno, to bych řešil teprve kdyby nám to s nimi nešlo. Příčiny úspěchu se obvykle nehledají. Asi jako v jiném vlákně - povíme si to za deset, ale možná spíš za pět let, to tady asi ještě budeme a už bude jasné, který koncept to vyhrál. Na tuty to nebude s ledkami a papírovou páskou, k tomu se nebudete chtít už ani sám znát 
Mimochodem - proč oni vlastně svítí těmi různými barvičkami do těch faderů, když je všechno stále na svém neměnném místě, přesně jako u analogu ? A proč mají ty hnusné velké displeje na drahých modelech ?
H.M.
Mimochodem - proč oni vlastně svítí těmi různými barvičkami do těch faderů, když je všechno stále na svém neměnném místě, přesně jako u analogu ? A proč mají ty hnusné velké displeje na drahých modelech ?
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: Digit mix v strednej tiede
Hubert, niekto zo Souncraftu ti zjedol veceru?
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Digit mix v strednej tiede
Ne, ale je to tady takový "obvyklý podezřelý konkurent" a celkem mne baví se do něj trefovat, protože v této kategorii je munice spousta. Bylo by hloupé té převahy, když už existuje, nevyužívat. Jestli se někdo diví, že naopak nechám X-32 klidně být, tak opravdu nechápe situaci. No a když se nikdo nepokouší vykládat, jak mu strašně konvenuje Yamaha (což byl bez diskuze vůbec nejvýznamnější výrobce digmixů po řadu let) a nic jiného tady v této kategorii skoro neexistuje, tak přece nebudeme udržovat internetové ticho, to by to mohl Martin zavřít 
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: Digit mix v strednej tiede
2 zvukar : Že ti clipuje kanál ve skrytá vrstvě u GLD-čka ti signalizuje dioda u tlačítka příslušné vrstvy.
A&H GLD-80, A&H CQ20B, Soundcraft Ui16, RCF HD32, FBT Ventis 206A, SPL A394


























