notebook a brumenie
-
- Reklama
-
zvuk Attik
- Uživatel

- Kontaktovat uživatele:
notebook a brumenie
Na brumenie z notebooku ked je zapojeny na adapter, by sa mal pouzit di box.
Nakolko nepomaha zapojenie notebooku na jednu fazu (zasuvku odkial ide mix) a nepomaha ani ina faza. (ina zasuvka)
Tak sa pytam, ci existuje alternativny sposob zapojenia notebooku, ako len na dibox.
Nakolko nepomaha zapojenie notebooku na jednu fazu (zasuvku odkial ide mix) a nepomaha ani ina faza. (ina zasuvka)
Tak sa pytam, ci existuje alternativny sposob zapojenia notebooku, ako len na dibox.
Re: notebook a brumenie
Jsem sice amatér, ale nemůže být problém ve smyčce dvou zemí? Možná by mohlo pomoct ukroutit kolík na zásuvce, aby notebook nebyl uzemněn, nebo u další věci, kterou máš v okruhu a je taky uzemněná.
- blaha
- Uživatel

- Kontaktovat uživatele:
Tak pánové, jednak už se to tu několikrát probíralo. A za druhé kroucení kolíků nemůžete snad myslet ani vážně. Možná si amatér, ale vrah dobrej.
Pokud se chceš obejít bez DiBoxu tak snad jen na baterku, nebo koupit adaptér s plochou vidličkou, nebo zvukovku se symetrickým výstupem.
Pokud se chceš obejít bez DiBoxu tak snad jen na baterku, nebo koupit adaptér s plochou vidličkou, nebo zvukovku se symetrickým výstupem.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Tak zpět, téma znovu otevírám, vysvětlili jsme si to se zakladatelem tématu (zvuk Attik) v SZ.
Otázka zní, zda neexistuje jiné (další, alternativní) řešení, jak při ZACHOVÁNÍ uzemnění řešit brum, když uživatel nechce použít DI. Ntb a mix jsou na jedné fázi (vyzkoušeno i na dvou) - viz první příspěvek, ne zcela šťastně napsaný.
A "amatéra" prosím, aby do témat, která se dotýkají silnoproudu, raději nepřispíval