Jaký mikrofon na nahrávání komentářů k videu?

Dynamické, kondenzátorové, zpěvové, nástrojové, bezdrátové...
Odpovědět
  • Reklama
  • dLive masterclass PRAHA with Dylan Mitrovich
johny612
Nováček fóra
Nováček fóra

Příspěvek od johny612 »

Potřebuji poradit s výběrem mikrofonu.Budu ho používat k nahrávání komentářů pro video.Odhlučněnou místnost zatím k dispozici nemám.
Zatím se rozhoduji mezi Samsonem C01U a SINN7 - DasMic.1 USB + CD.
Podotýkám, že jsem začínající amatér a proto budu rád za jakoukoli radu.

http://www.dj-obchod.eu/sluchatka-a-mik ... sb-cd.html

http://kytary.cz/samson-c01u/HN085686/
vitek_cz
Uživatel
Uživatel

Příspěvek od vitek_cz »

Nejdříve si udělej místnost, pak teprve řeš mikrofon. Nepomůže Ti ani Neumann za 100.000,- pokud nebudeš mít správně zatlumenou místnost.

Čau V.
johny612
Nováček fóra
Nováček fóra

Příspěvek od johny612 »

No dobře a když si odmyslím ten problém ze zatlumenou místností, tak váš názor na mikrofony je jaký?
vitek_cz
Uživatel
Uživatel

Re: Jaký mikrofon na nahrávání komentářů k videu?

Příspěvek od vitek_cz »

Ja jsem si take prosel tim, ze jsem si kupoval neznackove mikrofony za nizke ceny. Vetsinou jsem poznal, ze ty mikrofony nestaly za moc. To co jsi nasel je to nejlevnejsi, co existuje. Tedy necekej od toho zazraky. Na amaterske ucely asi vystaci. Bal bych se ale zivotnosti. Radsi bych si koupil mikrofon ala StudioProject C ze stredni tridy a vedel, ze neztrati hodnotu uz jen tim, ze ho koupim.

V.
KamilV
Uživatel
Uživatel

Re: Jaký mikrofon na nahrávání komentářů k videu?

Příspěvek od KamilV »

johny612 píše:No dobře a když si odmyslím ten problém ze zatlumenou místností, tak váš názor na mikrofony je jaký?
Jenže ono to odmylet nejde. Do nezatlumené místnosti bych volil úzkou superkardioidní dynamiku, do zatlumené široký kulový koďan.

Nekupoval bych majk za 2 tis, když za 4 můžeš mít o hodně lepší (např. sE X1, občas tu na něj blikne reklama, zajímalo mě, jak takový levný mikrofon nabírá a světe div se...)