Mix. pult poradte
-
- Reklama
-
vaci66
Mix. pult poradte
Zdravím... vedel by mi niekto poradiť slušný mix. pult od Behringer ? 6 vstupov aspoň
vhodný na nahrávanie+ ozvučenie koncertu..
+ aký máte názor na tento mix ?
http://www.rhsound.com/sk/m802usb_mixpulty.rhd.598.htm
.. spĺňal by aj tento svoje účely ? + nejakú v pohode extern. zvuk. kartu.. bez toho by to asi nešlo čo ?...
Sorry som v tom začiatočník... čo sa týka ozvučovania a tak..
ďakujem vopred za Vaše príspevky ...
vhodný na nahrávanie+ ozvučenie koncertu..
+ aký máte názor na tento mix ?
http://www.rhsound.com/sk/m802usb_mixpulty.rhd.598.htm
.. spĺňal by aj tento svoje účely ? + nejakú v pohode extern. zvuk. kartu.. bez toho by to asi nešlo čo ?...
Sorry som v tom začiatočník... čo sa týka ozvučovania a tak..
ďakujem vopred za Vaše príspevky ...
- blaha
- Uživatel

- Kontaktovat uživatele:
Re: Mix. pult poradte
Začni trochu rozpočtem a co přesně od toho očekáváš, přidej i zkušenosti.
Rovnou se, ale vyhni pultům od RH, Kaifat a jim podobných.
Zrovna tak bych asi rovnou vynechal i analogový pult od Behringeru.
Nebál bych se spíš bazarových věcí, vybíral bych mezi pulty značek Allen & Heath, Soundcraft, případně snad ještě Mackie.
Rovnou se, ale vyhni pultům od RH, Kaifat a jim podobných.
Zrovna tak bych asi rovnou vynechal i analogový pult od Behringeru.
Nebál bych se spíš bazarových věcí, vybíral bych mezi pulty značek Allen & Heath, Soundcraft, případně snad ještě Mackie.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
-
Návštěvník
No ... tak čo sa týka ceny do nejakých 250e by som čo to splašil ?
Zkusenosti mám len také .. ze sme s chalanmi skusali co to nahrat... akoze neznie to zle ale nieje to ani dobre ..
ale sme s tym spokojný taku kvalitu nahravky kebyze dosiahneme bol by som rád..
mozem ti poslať link ked tak.. a očakávam od toho len tolko aby to bolo schopne cez to nahravat + popripade ozvucit nejak mensi koncert v pube alebo tak..