servis Prodance
Pravidla fóra
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
-
- Reklama
servis Prodance
tohle fakt nikomu nedoporučuju. Když profi Marantz dělal Panter, tak to bylo v pohodě. Pak servis přešel na Prodance a začala komunikace s mentálně postiženými. Napřed mě s rekordéry poslali do nějaký opravny televizí na žižkově, že Marantz neservisujou. Na šiškově se mě ptali co to je za zařízení, že to vidí poprvý v životě. Takže sem musel několikrát psát do Anglie, než mě přestali posílat někam a napsali do Prodancu, kde si najednou vzpomněli že jsou vlastně oficiální servis. Teď tam už 4 měsíce odjednávaj patice CF karty (kterou maj snad i GMku) a na emaily už ani neodpovídaj.
Já se jen divím co to je za firmu, ale bejt někým kdo je na tý technice závislej, to bych nechtěl...
Já se jen divím co to je za firmu, ale bejt někým kdo je na tý technice závislej, to bych nechtěl...
Re: servis Prodance
patice na CF se prodavaji v každé prodejně se součástkami. Ale když chce být někdo důležitý a dělat problémy, i tak to jde. Já je běžně osazuju do zařízení s Smd soupravou a v nouzi, když nejsou u velkododavatele je dokonce v gmku kupujem.
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: servis Prodance
Poslal jsem odkaz do servisu, měli by se k tomu vyjádřit. Situace kolem nejen servisu, ale i samotného zastoupení nebyla v poslední době vůbec jednoduchá, možná to nevíte, ale tyto značky změnily majitele a my jsme museli o zastoupení znovu usilovat. To už dopadlo, ale všichni lidé na druhém konci drátů jsou najednou jiní, všechno sídlí jinde atd. Řekl bych, že do veselé rubriky "ukradeno na kšeftu" to ani nezapadá.
H.M.
Takže podle servisu díly přišly tento týden, od včerejška je to opraveno a k odpovědi na dnešní mail se ještě nedostali. Ono to opravdu není tak jednoduché, jak si může někdo zvyklý na bastlení s materiálem z GME představovat, pokud značku zastupujete, tak "nějak do toho něco naletovat" prostě nesmíte a je úplně jedno, jestli jde o auto nebo rekordér. Asi bych také poprosil admina, aby toto celé přesunul do nějaké vhodnější rubriky. Mezi zloděje aparátu rozhodně nepatříme.
H.M.
Takže podle servisu díly přišly tento týden, od včerejška je to opraveno a k odpovědi na dnešní mail se ještě nedostali. Ono to opravdu není tak jednoduché, jak si může někdo zvyklý na bastlení s materiálem z GME představovat, pokud značku zastupujete, tak "nějak do toho něco naletovat" prostě nesmíte a je úplně jedno, jestli jde o auto nebo rekordér. Asi bych také poprosil admina, aby toto celé přesunul do nějaké vhodnější rubriky. Mezi zloděje aparátu rozhodně nepatříme.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: servis Prodance
Nechápu tedy proč jste usilovali o zastoupení, když pak odmítáte přijímat zakázky do servisu.
A to že musíte používat originální díly chápu, pochopil bych i že to trvá 4 měsíce, protože D+M jsou banda lemplů. Ale celá vaše WTF komunikace do doby než jste se uráčili zakázku přijmout, za to D+M těžko můžou... I ten tehdy dnešní email, na který nestihli odpovědět, byl jen přeposláním mého 2 týdny starého dotazu, na který se nikdo neobtěžoval odpovědět. A už měsíc před tím mi někdo sliboval že "zítra" bude vědět dostupnost dílů. Jestli věděl, tak nepověděl.
Ještě k rychlosti práce: Za každý rekordér si servis naúčtoval 1,5 hodiny, což je asi tisícovka. Plus cena materiálu. Já si to schválně zkoušel a vypreparovat desku s paticí a pak to zase složit, u zařízení ke kterému nemám servisní manuál a rozebírám ho poprvý v životě, mi zabralo asi 15 minut. SMD CF patici už jsem taky párkrát měnil a se správným knowhow je to otázka řekněme max. půl hodiny, když je člověk po opici a klepou se mu ruce. Takže se mi v servisu buď pomstili aspoň takhle, nebo pracují opravdu velmi pomalu...
Sekce se jmenuje Odcizená technika A varování, tak varuji. Tohle totiž spousta lidí nemusí čekat, vzhledem k tomu že už je 25 let po revoluci.
Howg.
A to že musíte používat originální díly chápu, pochopil bych i že to trvá 4 měsíce, protože D+M jsou banda lemplů. Ale celá vaše WTF komunikace do doby než jste se uráčili zakázku přijmout, za to D+M těžko můžou... I ten tehdy dnešní email, na který nestihli odpovědět, byl jen přeposláním mého 2 týdny starého dotazu, na který se nikdo neobtěžoval odpovědět. A už měsíc před tím mi někdo sliboval že "zítra" bude vědět dostupnost dílů. Jestli věděl, tak nepověděl.
Ještě k rychlosti práce: Za každý rekordér si servis naúčtoval 1,5 hodiny, což je asi tisícovka. Plus cena materiálu. Já si to schválně zkoušel a vypreparovat desku s paticí a pak to zase složit, u zařízení ke kterému nemám servisní manuál a rozebírám ho poprvý v životě, mi zabralo asi 15 minut. SMD CF patici už jsem taky párkrát měnil a se správným knowhow je to otázka řekněme max. půl hodiny, když je člověk po opici a klepou se mu ruce. Takže se mi v servisu buď pomstili aspoň takhle, nebo pracují opravdu velmi pomalu...
Sekce se jmenuje Odcizená technika A varování, tak varuji. Tohle totiž spousta lidí nemusí čekat, vzhledem k tomu že už je 25 let po revoluci.
Howg.
Re: servis Prodance
Nejsu žádný fanda Prodance, je to pro mě dodavatel jako každý jiný, ba co víc - můj odběr od nich je za ty roky v součtu kolem 70.000 Kč... V servisu jsem u nich několikrát byl, i osobně, takže vím, jak tam pánové pracují.
Musím tedy říct, že to bylo vždy příjemné setkání. U práce, která jim šla od ruky a rozhodně ji neprotahovali, si zvládli se mnou ještě popovídat o technice, kterou měli pod rukama. V závěru pak zaokrouhlovali odpracovaný čas dolů, aby to vyšlo finančně co nejlíp.
Nepopírám tím výše uvedené varování, jen říkám, že to má i druhou stranu. Občas se prostě stane a něco nevýjde. Komu ne...
Musím tedy říct, že to bylo vždy příjemné setkání. U práce, která jim šla od ruky a rozhodně ji neprotahovali, si zvládli se mnou ještě popovídat o technice, kterou měli pod rukama. V závěru pak zaokrouhlovali odpracovaný čas dolů, aby to vyšlo finančně co nejlíp.
Nepopírám tím výše uvedené varování, jen říkám, že to má i druhou stranu. Občas se prostě stane a něco nevýjde. Komu ne...
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: servis Prodance
Požádal jsem servis o jejich vyjádření přímo zde. A tebe bych požádal, jestli bys se svými schopnostmi nechtěl k nám do servisu nastoupit, musel by sis tam vydělat opravdu velmi slušné peníze.
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: servis Prodance
téma jsem ze sekce "Odcizená technika, varování" přesunul do Baru. Jednak si osobně o Prodance po tolika letech na trhu nemyslím, že jsou zloději, a za další sekci jsem opravdu zamýšlel jako místo pro varování před zloději, info o ukradeném zboží atd.
Aby bylo jasno - stále nechávám prostor debatovat, zda je např. servis pomalý a drahý, protože k tomu je fórum určeno, a to všem stranám.
Martin
Aby bylo jasno - stále nechávám prostor debatovat, zda je např. servis pomalý a drahý, protože k tomu je fórum určeno, a to všem stranám.
Martin
administrátor, moderátor
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: servis Prodance
Ano, debatovat se dá o všem, ale zvolit si k tomu rubriku, kde se opravdu vyskytují jen zloději a ještě začít tím, že označím jakékoli servisáky jakékoli firmy za mentálně postižené mi přišlo trochu přes míru. Konkrétně toto prý měl na starosti ing. Filip Uchytil a ten evidentně do této kategorie nepatří. Ještě bych to pochopil, kdyby se něco nepovedlo opravit nebo se to dokonce ještě víc poškodilo (ano, i to je možné, pokud ovšem nejsme všichni supermani), ale vyvádět takhle jen kvůli déle trvající opravě, když jsem navíc příčinu (změna vlastníka, nový měl samozřejmě svoje distributory a svoje servisy) vysvětlil, mi přijde silně účelové.
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: servis Prodance
Nemohl jsem se k celé situaci vyjádřit dříve z důvodu dovolené. Poprvé jsem se s rekordérem setkal téměř po dvou měsících, co byl u nás na servise. Snažil jsem se ihned zjistit příčinu problému a náhradní díly objednat. Bohužel to bylo v období, kdy DENON/Marantz koupila jiná firma a trvalo déle, než se ujasnilo, jak budou dané věci probíhat a řešit se. Nemohl jsem to nijak ovlivnit a nezbývalo, než čekat, jak to bude dále a urgovat ND mailama. Tři měsíce bylo hluché období. Pokud Vám někdo slíbil, že se ozve a řekne, kdy co a jak, tak se mnou to určitě nebylo. Dokud se komunikovalo s D&M professional, komunikace byla bezproblémová a díly nám chodily často a pravidelně. Nyní je situace opět v pořádku a vše začíná znovu fungovat. Chápu, že zákazník byl rozhořčen délkou trvání, ale nešlo to z naší strany nijak urychlit. Co se týče opravy samotné, nemám zapotřebí si vylévat na nikom zlost a škubat ho na hodinách. Přistupoval jsme k tomu jako ke kterékoli jiné opravě, nehledě na to, o koho se jedná. Samotné rozebrání + diagnostika přístroje se nedá stihnout do 15 min. Poté odpájení a napájení SMD konektoru, který má 50 pinů od sebe vzdálených pod 1 mm, smontování přístroje a vyzkoušení funkčnosti, zabere další čas. Jestli jste to vše zvládl za 15 min, opravdu před Vámi smekám a máte mou poklonu.