Nastavení gain u sestavy NTB - MIDI contoller - aktivky

Otázky a odpovědi z LIVE PRAXE - co, jak a proč dělat atd. (otázky na techniku směřujte do sekce Zvuková technika)
Odpovědět
  • Reklama
  • Zesilovače pro touring Powersoft Unica T
mira-dj

Nastavení gain u sestavy NTB - MIDI contoller - aktivky

Příspěvek od mira-dj » pát 06. bře 2015 11:57:54

Jako DJ začínající se svou vlatní technikou bych chtěl požádat o radu. Ve zvukové technice jsem začátečník, tak prosím o schovívavost :)
Hraju z notebooku přes MIDI controller s vlastní zvukovkou (Numark mixtrack pro II) a posílám to na 2 aktivní bedny. NTB -> controller jde přes USB a ty aktivky mám napojené na audio výstup z controlleru.
Jde mi o to, že nevím, na jakou úroveň nastavit v NTB hlasitost výstupu (klasicky posuvník 0-100 % vpravo dole). Sestavu potřebuji používat tak, abych nastavil na začátku před akcí nějakou pevnou úroveň na tom NTB i na bednách a na controlleru si nechal na master gain faderu mírnou rezervu shora, abych mohl v případu potřeby mírně přidat. Takže mě napadají možnosti: 1) v NTB nastavit 100 % a na bednách nižší gain dle potřeby, 2) gain na bednách naplno a na NTB si poladit nižší, 3) na obou stranách něco mezi.
Nevím, jak se možnosti liší v ohledu na kvalitu reprodukce nebo zatížení aprátu a nebo jestli se něčeho vyloženě vyvarovat.
Předem moc díky za reakce :)

Bassman

Re: Nastavení gain u sestavy NTB - MIDI contoller - aktivky

Příspěvek od Bassman » pon 09. bře 2015 16:29:06

A bedne mas ake?

Ale v podstate ked pojdes na NTB na max, potom staci uz len na bedniach nastavit hlasitost aka je pre danu salu dostatocna a zaroven ti nejde bedna do clipu. Tak zabezpecis ze si neodpalis bedne, pokial mas zrovnane hlasitosti zvukov, ktore budes z NTB pustat. Ale nebudes tomu moct pocas hrania nejak pridat casom, ked uz bude vecer v plnom prude a ludia uz budu chciet trosku viac hluchnut.